Odstąpienie od umowy
Każdemu Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego dobrydesign.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
Od umowy można odstąpić na 2 sposoby:
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: Fernity Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa lub na adres elektroniczny sklep@dobrydesign.pl
Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej lub dokona zwrotu poprzez moduł Zwroty towarów w Panelu Klienta w naszym sklepie internetowym.
Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: Magazyn Fernity, ul. Księcia Ziemowita 59, 03-885 Warszawa
Koszty zwrotu
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Wyłączenie prawa odstąpienia:
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
1. towarów (usług) o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
Jak odstąpić od umowy?
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Klient może również dokonać zwrotu poprzez moduł Zwroty towarów, który dostępny jest w Panelu Klienta w naszym sklepie internetowym.
Jeśli jednak Klient zdecyduje się dokonać zwrotu poprzez wysłanie formularza o odstąpieniu od umowy, może skorzystać z ustawowego wzoru umieszczonego poniżej.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY - Adresat: FERNITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMADYTOWA ul. Malborska 41, 03-286 Warszawa, sklep@dobrydesign.pl - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
|