Formularz reklamacyjny
Na początek kilka ważnych informacji dla Ciebie!
- Jeżeli zgłaszasz odstąpienie od umowy w polu Produkt/usługa nie musisz podawać nazw
poszczególnych produktów. Wystarczy, że wpiszesz w tym polu słowo: odstąpienie a w polu Numer
dokumentu zakupu podasz numer faktury. - Jeśli odstępujesz od części zamówienia możesz to zrobić jak wyżej a w opisie podać jakich
produktów z całego zamówienia dotyczy odstąpienie. - Jeśli odstępując od umowy nie planujesz dokonania u nas kolejnych zakupów koniecznie podaj
numer konta do zwrotu należności w polu "Żądania klienta dotyczące rozpatrzenia reklamacji".
Przyspieszy to zwrot środków na Twoje konto! - Reklamację można złożyć tylko na jeden towar w jednym zleceniu - ilość możesz podać w opisie.
Jeśli masz reklamację kliku różnych towarów to musisz to zrobić w oddzielnych zgłoszeniach. - Jeżeli odsyłasz do nas uszkodzony lub zwracany towar pamiętaj o podaniu numeru zgłoszenia
przesłanego do Ciebie po zapisaniu tego zgłoszenia na przesyłce - może być nawet dopisek
flamastrem na kartonie ;). Przyspieszy to rozpatrywanie Twojej reklamacji!